RSS

Újhagymás-sajtos focaccia

07 Júl

Hogy legyen mit ropogtatni a meccs alatt, úgy döntöttem, focacciát készítek. Most először. Na jó, ez így teljesen nem igaz, mert pizzát ezerszer sütöttem már, és most is ugyanazt a tésztát használom. Ennek a receptje már fent van a blogon. Olvasztott vajat, plusz kb. 1/2 dl vizet tettem a tésztába, mert nem akart összeállni. Kelesztés után vékonyra nyújtottam, tetejét megkentem vajjal, majd megszórtam egészen apróra vágott újhagymával és reszelt sajttal. 10 perc alatt 250°C-on meg is sült.

Alig kellett bele energiát fektetni, viszont annál finomabb lett.

 
1 hozzászólás

Szerző: be július 7, 2010 hüvelyk Uncategorized

 

Címkék: , , ,

1 responses to “Újhagymás-sajtos focaccia

  1. BB

    július 7, 2010 at 8:17 du.

    Jó kaja, jó sör 🙂 Már csak a gól hiányzik a meccsen… Na meg igazából, hogy nem az angolokat látom játszani 😦

     

Hozzászólás