RSS

Citromos szelet

14 dec

Joyofbaking.com. Mi más? Persze, mama receptkönyve, de abból egyelőre esélytelen, hogy csak úgy, ismeretlenül kipróbáljak valamit. Abban nincsenek fotók. Onnan jönnek a jól ismert, de régen kóstolt finomságok. Innen viszont új, sokat ígérő, fotóról mosolygó kreációkhoz kapok kedvet. Semmi bonyolult, semmi trükkös. Csak nagyon finom.

Nos, ma ez a citromos szelet volt. Nevezzük irányadónak, mert én a mennyiségeket kicsit máshogyan értelmeztem, majd a megsült tésztát áttettem egy másik tepsibe (nem tudom, ennek lesz-e hatása a végeredményre), a tetejére pedig porcukor helyett egy kevés csokit forgácsolok majd. Kár, hogy ilyen sötét van mostanában és nem tudok szép fotót csinálni…

 
4 hozzászólás

Szerző: be december 14, 2010 hüvelyk Uncategorized

 

Címkék: , , , , , , ,

4 responses to “Citromos szelet

  1. Bálint

    december 14, 2010 at 8:56 du.

    A sötéttel vagy a fényképezővel van igazából a probléma? :-)

     
  2. Zs

    december 14, 2010 at 8:58 du.

    Reméltem, hogy Jézus hallja, amit mondok…

     
  3. Judit

    december 15, 2010 at 1:00 du.

    Nekem ez a süti nagyon bejött! Az állaga, az íze! Fenomenális!!!

     
  4. Zs

    december 15, 2010 at 1:12 du.

    Örülök, hogy eltaláltam. :)

     

Hozzászólás

 
Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

